در نامه سید محمد حسینی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان مجلس آمده است: حسن اعتماد شما بزرگواران به یوسف نوری به عنوان وزیر آموزش و پرورش، موجب امتنان دولت، دلگرمی فرهنگیان عزیز و امیدآفرینی در جامعه شد. معاون پارلمانی رییس جمهوری افزود: اهتمام مجدانه در بررسی صلاحیت و رأی اعتماد به […]
در نامه سید محمد حسینی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان مجلس آمده است: حسن اعتماد شما بزرگواران به یوسف نوری به عنوان وزیر آموزش و پرورش، موجب امتنان دولت، دلگرمی فرهنگیان عزیز و امیدآفرینی در جامعه شد.
معاون پارلمانی رییس جمهوری افزود: اهتمام مجدانه در بررسی صلاحیت و رأی اعتماد به وی، تأکیدی مجدد بر همکاری و همدلی دو قوه برای نیل به «ایران قوی» است. امید است به فضل الهی «نوری» با همت والا و حمایت دولت و مجلس بتواند منشأ تحول در نظام تعلیم و تربیت و ارتقاء جایگاه معلمان شود.
حسینی در این نامه سربلندی نظام اسلامی و توفیق همه خادمان دلسوز ملت را از درگاه خداوند متعال را خواستار شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه، بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را در دستور کار قرار دادند و از مجموع ۲۶۸ رای با۱۹۴ رای موافق، ۵۷ رای مخالف و ۱۷ رای ممتنع «یوسف نوری» را به عنوان وزیر آموزش و پرورش و آخرین وزیر راه یافته به دولت سیزدهم انتخاب کردند./ایرنا
***
#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی
***
#من_ماسک_می_زنم
***
#نه_به_مراسمات_پرازدحام
***
#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم
***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم
***
دیدگاهتان را بنویسید