ندای زاگرس – تهران – نخستین شب مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در جوار حسینیه امام خمینی رحمهالله و محل عروج ملکوتی قائد شهید انقلاب اسلامی حضرت آیتالله العظمی سیّدعلی خامنهای قدساللهنفسهالزکیه برگزار شد.
ندای زاگرس – تهران- سخنگوی دولت با انتقاد نسبت به تهدید و تضعیف رئیسجمهور و مذاکرهکنندگان کشورمان، گفت: کسانی که با هر مسیر دیپلماتیک مخالفت میکنند روشن بگویند جایگزین عملی آنان چیست؟ اداره کشور با شعار ممکن نیست؛ اگر راه مذاکره را نفی میکنند باید توضیح دهند برای حفظ منافع ملی و تثبیت دستاوردهای کشور چه برنامهای دارند.
ندای زاگرس – تهران- نشست سران قوا به میزبانی رئیسجمهور و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس قوه قضاییه برگزار شد.
ندای زاگرس – تهران- محمدرضا عارف معاون اول رئیسجمهور بر ضرورت هماهنگی ملی برای برگزاری هرچه باشکوهتر آئین تشییع و وداع با رهبر شهید انقلاب تاکید کرد و گفت: بخشنامهای در این زمینه تهیه و ابلاغ خواهد شد تا تمامی وزارتخانهها، استانداریها و نهادهای عمومی، نهایت همکاری و پشتیبانی را با ستاد ملی و استانهای قم و خراسان رضوی به عمل آورند.
ندای زاگرس – تهران- رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت الگو بودن دستگاههای اجرایی در مدیریت مصرف، خواستار استقرار نظام جامع پایش، ارزیابی و مدیریت انرژی در تمامی نهادهای دولتی شد.
ندای زاگرس – تهران- رئیسجمهور با تأکید بر ضرورت تحول در الگوهای مدیریتی کشور، گفت: پیشرفت و توسعه با اتکا به نیروهای خلاق، نوآور و ریسکپذیر محقق میشود و نمیتوان با رویکردهای صرفاً اداری و روزمره به اهداف بزرگ ملی دست یافت.
ندای زاگرس – تهران_ متن یادداشت تفاهم خاتمه جنگ تحمیلی آمریکا-رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران، در اولین دقایق بامداد پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ توسط روسای جمهور ایران و آمریکا امضا شد.
ندای زاگرس – تهران – معاون اول رئیسجمهور با انتقاد از نگاه قیم مآبانه به جامعه و فرهنگ، گفت: باید روایت واقعی از حوادث سالهای اخیر برای ورود به پنج دهه آینده بیان کنیم.
ندای زاگرس – ایلام- معاون اجرایی رئیسجمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری ظهر امروز با حضور در شرکت پتروپالایش دهلران و همچنین کارخانه سیمان دهلران در جریان روند تولید در این ۲ واحد تولیدی و صنعتی قرار گرفت.
ندای زاگرس – تهران – رئیسجمهور با تاکید بر اینکه تحقق سلامت در جامعه نیازمند رویکردی فعال و آیندهنگر است، گفت: اگر جامعه پزشکی کشور با نگاه مسئولانه و مأموریتمحور در مسیر ارتقای سلامت عمومی گام بردارد، بسیاری از آسیبهای اجتماعی و زمینههای شکلگیری نارضایتیهای عمومی کاهش خواهد یافت.