دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵
×

«محمدجوادظریف» که شب گذشته برای دیدار با مقامهای عالی رتبه سیاسی-نظامی پاکستان به اسلام آباد سفر کرد، امروز و در دومین نشست کاری خود با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان با ژنرال «قمر جاوید باجوا» دیدار کرد. تقویت مناسبات فیمابین به ویژه تاکید بر گسترش روابط وهمکاری نظامی و امنیتی بین دو کشور از […]

ظریف با فرمانده ارتش پاکستان درباره تحولات منطقه گفت وگو کرد
  • کد نوشته: 18132
  • خرداد ۳, ۱۳۹۸
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    «محمدجوادظریف» که شب گذشته برای دیدار با مقامهای عالی رتبه سیاسی-نظامی پاکستان به اسلام آباد سفر کرد، امروز و در دومین نشست کاری خود با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان با ژنرال «قمر جاوید باجوا» دیدار کرد.
    تقویت مناسبات فیمابین به ویژه تاکید بر گسترش روابط وهمکاری نظامی و امنیتی بین دو کشور از محورهای گفت و گوهای دو طرف بود.
    وزیرامور خارجه ایران صبح امروز نیز با «شاه محمود قریشی» همتای پاکستانی خود دیدار و گفت وگو کرد.
    وی قرار است در ادامه این سفر با «عمران خان» نخست وزیر و «صادق سنجرانی» رئیس مجلس سنای پاکستان نیز دیدار کند.
    ظریف پیش از این نیز ۹ بار به پاکستان سفر کرده است.
    این سومین سفر ظریف به پاکستان از زمان آغاز دولت فعلی این کشور به نخست وزیری «عمران خان» است. محمدجواد ظریف نخستین مقام بلندپایه یک کشور خارجی بود که با آغاز دولت عمران خان شهریور ماه سال گذشته به اسلام آباد سفر کرد و تشکیل دولت جدید پاکستان را تبریک گفت./ایرنا

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *