کد خبر : 46484
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

۴۰۰ میلیارد ریال برای محرومیت‌زدایی از ملکشاهی و هلیلان ایلام اختصاص یافت

۴۰۰ میلیارد ریال برای محرومیت‌زدایی از ملکشاهی و هلیلان ایلام اختصاص یافت

به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام، احمد کرمی در نشست اعضای قرارگاه محرومیت‌زدایی با حضور نماینده بنیاد مستضعفان کشور و فرمانداران ملکشاهی و هلیلان، با بیان اینکه استاندار ایلام فرماندهی قرارگاه سازندگی محرومیت‌زدایی در استان را بر عهده گرفته‌ است، افزود: به همت اعضای قرارگاه سازندگی استان اقدامات بسیار خوبی در راستای محرومیت‌زدایی در استان

به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام، احمد کرمی در نشست اعضای قرارگاه محرومیت‌زدایی با حضور نماینده بنیاد مستضعفان کشور و فرمانداران ملکشاهی و هلیلان، با بیان اینکه استاندار ایلام فرماندهی قرارگاه سازندگی محرومیت‌زدایی در استان را بر عهده گرفته‌ است، افزود: به همت اعضای قرارگاه سازندگی استان اقدامات بسیار خوبی در راستای محرومیت‌زدایی در استان به ویژه ۲ شهرستان ملکشاهی و هلیلان صورت گرفته است.

وی ضمن قدردانی از نگاه مسئولان بنیاد مستضعفان کشور به استان، اظهار داشت: با اختصاص اعتبارات به استان برنامه‌ریزی خوبی در ذیل قرارگاه محرومیت‌زدایی استان شکل گرفته و بخشی از آن هم محقق شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با تاکید بر پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی و زیرمجموعه قرارگاه محرومیت‌زدایی در اجرای مصوبات و جذب اعتبارات، اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی با فعال کردن روابط عمومی‌ها نسبت به مستندسازی اقدامات صورت گرفته و ارائه گزارشات در قرارگاه محرومیت‌زدایی اقدام کنند.

پروژه‌های تعریف شده در قرارگاه محرومیت‌زدایی

کرمی به سفر منصوری رییس بنیاد علوی به شهرستان هلیلان اشاره و تاکید کرد: در این سفر بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی و تسهیلات اشتغال‌زایی به شهرستان‌های هلیلان و ملکشاهی تخصیص یافت.

وی یادآور شد: دستاورد مهم این سفر معرفی ۲ شهرستان هلیلان و ملکشاهی در استان به عنوان هدف محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان بود.

معاون استاندار ایلام به پروژه‌های تعریف شده در قرارگاه محرومیت‌زدایی برای شهرستان هلیلان اشاره کرد و گفت: این پروژه‌های در حوزه راهسازی، پل سازی، تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ، آبرسانی به روستاها و زمین‌های کشاورزی و بخش عمرانی بهداشت و درمان قرار دارند.

کرمی افزود: علاوه بر اعتبارات، برخی مصوبات کلی هم داشتیم به عنوان مثال کمک به احداث زمین چمن مصنوعی و کمک به احداث خانه‌های بهداشت که باید پیگیری‌های لازم در این موارد نیز صورت گیرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.