کد خبر : 31913
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹

۱۵ بقعه متبرکه ایلام میزبان برنامه‌های دهه فجر است

۱۵ بقعه متبرکه ایلام میزبان برنامه‌های دهه فجر است

پایگاه خبری تحلیلی ندای زاگرس (www.nedayezagros.ir)   حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی روز سه‌شنبه در نشست اعضای کارگروه اماکن مقدسه ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این برنامه‌ها را شامل برپایی خیمه‌های انقلاب، استقرار غرفه گفتمان انقلاب اسلامی با حضور کارشناسان مسائل سیاسی و مذهبی، برپایی نمایشگاه‌های عکس از دستاوردهای نظام در حوزه عمران بقاع

پایگاه خبری تحلیلی ندای زاگرس (www.nedayezagros.ir)  

حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی روز سه‌شنبه در نشست اعضای کارگروه اماکن مقدسه ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این برنامه‌ها را شامل برپایی خیمه‌های انقلاب، استقرار غرفه گفتمان انقلاب اسلامی با حضور کارشناسان مسائل سیاسی و مذهبی، برپایی نمایشگاه‌های عکس از دستاوردهای نظام در حوزه عمران بقاع و اماکن مقدسه و جشن‌های ویژه پیروزی انقلاب عنوان کرد.

وی هدف از اجرای این برنامه‌ها را تکریم چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و همچنین تبیین گفتمان این نهضت الهی و بیان خدمات نظام برای ملت بزرگ ایران عنوان کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین و تشریح گفتمان و پیام‌های حیات‌بخش انقلاب اسلامی است، ادامه داد: ایام سالگرد پیروزی نهضت الهی انقلاب اسلامی همچنین زمانی مغتنم برای تبیین و تشریح خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای ارزشمند این انقلاب الهی برای جامعه امروز بوده که باید قدردان آن بود.

عزیزی افزود: انقلاب اسلامی حیات دوباره‌ای برای ملت ایران به ویژه مستضعفان به ارمغان آورد و در واقع موجب احیا و حفظ کرامت انسانی برای ملت بزرگ ایران شد.

وی اضافه کرد: با توجه به وقایع اخیر و شرایط کنونی منطقه باید نسبت به برگزاری هر چه باشکوه برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اهتمام ویژه‌ای داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام با اشاره به پیش‌بینی ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی نهضت شکوهمند اسلامی در استان توسط این کارگروه گفت: در ایام دهه فجر امسال برنامه‌های متنوع و مختلفی در جهت تکریم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.