پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵
×

  دکتر جاسم محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با ما اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته کرونا یک ایلامی دیگر را قربانی کرد و مجموع قربانیان استان به یک هزار و ۲۳۹ نفر افزایش یافت. وی افزود: از بستری های جدید ایلام پنج نفر مربوط به ایلام، یک نفر آبدانان، سه نفر بدره […]

۱۱ بیمار کرونایی در مراکز درمانی ایلام بستری شدند
  • کد نوشته: 69314
  • فروردین ۸, ۱۴۰۱
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

     

    دکتر جاسم محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با ما اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته کرونا یک ایلامی دیگر را قربانی کرد و مجموع قربانیان استان به یک هزار و ۲۳۹ نفر افزایش یافت.

    وی افزود: از بستری های جدید ایلام پنج نفر مربوط به ایلام، یک نفر آبدانان، سه نفر بدره و ۲ نفر نیز مربوط به دهلران است.

    دکتر محمدی ادامه داد: با احتساب ۴۳ نفر ابتلای جدید به کرونا در استان، تعداد مبتلایان به ۷۸ هزار و ۶۸۰نفر رسید.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان استان نیز ۷۶ هزار و ۵۵۰ نفر است، گفت: شهرستان های سیروان و آبدانان در وضعیت قرمز، دره شهر، بدره و هلیلان در وضعیت نارنجی و ایلام، دهلران، ملکشاهی، مهران، چرداول، ایوان و چوار در وضعیت زرد قرار دارند./ایرنا

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *