کد خبر : 60822
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶

گرامیداشت روز جهانی پست با شعار ” نوآوری،کلید بازگشت به وضعیت عادی”

گرامیداشت روز جهانی پست با شعار ” نوآوری،کلید بازگشت به وضعیت عادی”
ندای زاگرس - مراسم روز جهانی پست، دولت ها و کارکنان ادارات پست‌ در سراسر جهان را بصورت مجازی گرد‌ هم آورد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، جشن روز جهانی پست جمعه هشتم اکتبر ۲۰۲۱ در مقر اتحادیه جهانی پستی واقع در برن سوئیس با حضور  بشار حسین، دبیرکل اتحادیه پستی جهانی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم بشارحسین ضمن قرائت پیام روز جهانی پست اظهار نمود: «بخش پستی اثبات کرد که توان افزایش ظرفیت در هر وضعیتی را داشته و می‏تواند حتی در دوران همه‏ گیری کرونا، همچنان به ارائه خدمات در سطحی عالی و قابل توجه ادامه دهد. همه ‏گیری کرونا ادارات پست را وادار به خلاقیت و گسترش روش‌ها و ارائه ایده‌های جدید در خدمت رسانی به مشتریان نمود. »

وی در ادامه اظهار داشت: «بیایید تا با هم درس‏ های کووید ۱۹ را فرا گرفته و بیاموزیم که نوآوری یک اصل است و این نوآوری پیش‏نیازی برای بازگشت به وضعیت عادی است. »

در این مراسم بشار حسین با همراهی پاسکال کلیواز پیام آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل را قرائت نمود.

گوترش در پیام خود استقامت و تعهد کارکنان پستی در طول همه‏ گیری کرونا را تحسین کرده و اعلام نمود که “ما باید قدردان زحمات آنها باشیم.”

در ادامه اسحاق گنامبا یائو از ساحل عاج و ژان پل فورسویل از فرانسه به ترتیب به عنوان روسای جدید شورای راهبری و شورای عملیات پستی به این مراسم مجازی پیوسته و به ایراد سخنرانی پرداختند.

پس از اتمام سخنرانی‏ها، مایکل سانچز مالکوم دبیر نوآوری‌های عمومی آرژانتین اعلام کرد که پست ملی آن کشور مجری اصلی توزیع واکسن در آرژانتین بوده و تاکنون بیش از ۵۷ میلیون دوز واکسن را در آرژانتین توزیع نموده است.

در ادامه، مراسم اهدای جوایز برگزار شد. اولین جایزه به بخش امنیت پستی ایتالیا اعطا شد که توسط اتحادیه انتخاب گردید. علت این انتخاب این بود که کارکنان پستی یک مرکز تجزیه خارج از شهر میلان در ماه آگوست موفق به کشف نامه ه‏ای حاوی سه گلوله برای پاپ فرانسیس شدند. در این رابطه وینسنزو آئورلیو مدیر بخش روابط بین الملل پست ایتالیا جایزه را از مدیر کل اتحادیه دریافت کرد.

دبیرکل اتحادیه سپس جوایز برندگان شاخص یکپارچه توسعه پستی (۲IPD) در سال جاری را اهداء کرد.

پست سوئیس همچنان رتبۀ اول را به خاطر عملکرد مطلوب در همه ابعاد چهارگانه به خود اختصاص داد. این پنجمین باری است که پست سوئیس در رتبه اول قرار می‏گیرد. ادارات پست اتریش و آلمان نیز به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

جایزه پایانی مربوط به مسابقه بین المللی نامه ‏نگاری (انشا نویسی) اتحادیه بود. از آنجاکه امسال جشن پنجاهمین سالگرد این رویداد جهانی برگزار می‏ گردید، اتحادیه پستی جهانی از کارکنانش خواست تا  بهترین انشا را از بین انشاهای برنده در این ۵۰ سال انتخاب کنند. این جایزه به انشای نوشته شده توسط “می کیونگ ریو”  از کره در سال ۱۹۷۸ با موضوع “پستچی، بهترین دوست من” اهدا شد.

رویداد روز جهانی پست با تقدیر از کارکنان دفتر اتحادیه بابت زحماتی که در دوران همه گیری کرونا متحمل شدند، به پایان رسید.

بشار حسین در این مراسم، ضمن اعطای جوایزی به کارکنان دفتر اتحادیه عنوان داشت :”از کارکنان دفتر بین ‏الملل بخاطر فداکاری‏ هایشان در این روزهای سخت، صمیمانه تشکر کرده و افتخار می‏ کنم که در کنار آنها کار می‏ کنم.”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.