کد خبر : 18066
تاریخ انتشار : جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰:۲۱

پاکستان خواهان اجرای کامل برجام شد

پاکستان خواهان اجرای کامل برجام شد

«محمد فیصل» سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان روز پنجشنبه در نشست خبری هفتگی خود با رسانه های داخلی و خارجی اعلام کرد: «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران امروز به پاکستان سفر می کند و قرار است وی فردا (جمعه) با همتای پاکستانی خود دیدار کند. وی با ابراز نگرانی مجدد پاکستان نسبت تحولات

«محمد فیصل» سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان روز پنجشنبه در نشست خبری هفتگی خود با رسانه های داخلی و خارجی اعلام کرد: «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران امروز به پاکستان سفر می کند و قرار است وی فردا (جمعه) با همتای پاکستانی خود دیدار کند.
وی با ابراز نگرانی مجدد پاکستان نسبت تحولات اخیر در منطقه، تاکید کرد: اسلام آباد همواره آماده کمک به رفع تنش ها در هر نقطه از جهان است.
محمد فیصل افزود: پاکستان خواهان اجرای کامل توافق هسته ای ایران به عنوان یک توافق بین المللی، است و اگر اختلافی نیز در این خصوص وجود دارد باید از طریق مذاکرات حل و فصل شود.
محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در ادامه رایزنی های آسیایی خود ، امروز برای گفت و گو با مقامات پاکستان به اسلام آباد سفر می کند.
وی در این سفر علاوه بر همتای پاکستانی خود با سایر مقامات ارشد این کشور دیدار و در خصوص آخرین تحولات روابط دوجانبه بویژه پیگیری توافقات اخیر روسای جمهور دو کشور و مهمترین مسائل منطقه ای و بین المللی گفت وگو و تبادل نظر خواهد کرد.
ظریف از زمان آغاز دولت امید و تدبیر تاکنون ۹ بار در مقام وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به پاکستان سفر کرده است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.