کد خبر : 32509
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴

هفت طرح برق‌رسانی ایلام دهه فجر افتتاح می‌شود

هفت طرح برق‌رسانی ایلام دهه فجر افتتاح می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی ندای زاگرس (www.nedayezagros.ir)   هادی شیرخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این طرح‌های برق‌رسانی با هدف ظرفیت‌سازی برای تامین برق متقاضیان، مشترکان جدید و ارتقا پایداری شبکه افتتاح می‌شود. وی با اشاره به افتتاح پروژه های برق رسانی در ایام مبارک دهه فجر افزود: از جمله این پروژه

پایگاه خبری تحلیلی ندای زاگرس (www.nedayezagros.ir)  

هادی شیرخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این طرح‌های برق‌رسانی با هدف ظرفیت‌سازی برای تامین برق متقاضیان، مشترکان جدید و ارتقا پایداری شبکه افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح پروژه های برق رسانی در ایام مبارک دهه فجر افزود: از جمله این پروژه ها می توان به احداث نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلوواتی شهرستان دهلران با اعتبار هشت و نیم میلیارد ریال اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام یادآور شد: در جریان سیل اوایل سال جاری استان شبکه های توزیع برخی از شهرستان ها تخریب شد که قسمت عمده ای از این شبکه های توزیع در شهرستان های دره شهر، سیروان، بدره و چرداول با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال بازسازی و آماده افتتاح است.

شیرخانی اضافه کرد: با توجه به تخریب روستای چم شیر در نتیجه بالا آمدن آب سد سیمره در بهار سال جاری این شرکت زیرساخت تامین برق روستای جدید را برای این مردم با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال فراهم کرده که در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.

وی از تامین برق باغات زیتون بخش هلیلان شهرستان چرداول خبر داد و گفت: ۴۸ میلیارد ریال اعتبار صرف تامین برق این پروژه شده است تا برکات این طرح کشاورزی نصیب مردم استان شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام تاکید کرد: پروژه اصلاح شبکه و نصب سه دستگاه اتوبوستر جهت تامین برق پایدار کلات مورموری از توابع شهرستان آبدانان با ارزش ۴۲ میلیارد ریال از دیگر پروژه های قابل بهره برداری این شرکت در ایام مبارک دهه فجر است.

تعداد کل مشترکان برق استان ۵۸۵ هزار نفری ایلام ۲۳۰ هزار مشترک است که اکثریت آن متعلق به مشترکان خانگی است و حدود ۳۰ درصد مشترکان برق در محدوده شهرستان ایلام قرار دارند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.