تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۴

نتانیاهو برای منع قرار بازداشت دست به دامان خانواده اسرای اسرائیلی شد

نتانیاهو برای منع قرار بازداشت دست به دامان خانواده اسرای اسرائیلی شد
تهران- «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از در خواست از اروپایی ها اکنون برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت خود از سوی دیوان لاهه دست به دامان خانواده اسرای اسرائیلی شده است.
به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره قطر، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره فاش کرد که نتانیاهو از خانواده اسرای اسرائیلی خواسته که فشار بیاورند تا دیوان بین المللی دادگستری از صدور قرار بازداتش علیه وی و دیگر رهبران اسرائیلی [به جرم جنایت علیه بشریت] خودداری کند.
التماس نتانیاهو به خانواده اسرای اسرائیلی درحالی است که تاکنون وی به همراه کابینه تندرو خود به علت زیاده‌خواهی تاکنون موفق به آزادی اسرای خود نزد نیروهای مقاومت حماس نشدند.
شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی هفته پیش بود که فاش کرد که نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.
رسانه‌های صهیونیستی ساعاتی پیش از انتشار خبر توسل نتانیاهو به متحدان غربی اش گزارش داده بودند که اسرائیل نگران است دیوان بین‌المللی دادگستری (دادگاه لاهه) ممکن است در پایان ماه آتی میلادی برای مقام‌های امنیتی و سیاسی ارشد این رژیم قرار بازداشت صادر کند.
از سوی دیگر، شورای امنیت رژیم صهیونیستی نیز ۵ اردیبهشت ماه جاری به صورت مخفیانه سناریوهای صدور قرار بازداشت بین المللی در مورد نتانیاهو به همراه یوآو گالانت وزیر جنگ و هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک اسرائیل از سوی دیوان بین المللی دادگستری را بررسی کرده بود./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.