کد خبر : 14034
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام:

مهلت ثبت نام خسارت سیل زدگان تا پایان فروردین است

مهلت ثبت نام خسارت سیل زدگان تا پایان فروردین است

حبیب الله محبی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: طبق برآورد های اولیه سیل به ۱۸ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در این استان خسارت وارد کرد. وی افزود: این آمار با ارزیابی و برآورد اولیه خسارت توسط گروه ارزیاب و کارشناسان بنیاد مسکن بدست آمده و هنوز جمع بندی نهایی

حبیب الله محبی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: طبق برآورد های اولیه سیل به ۱۸ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در این استان خسارت وارد کرد.
وی افزود: این آمار با ارزیابی و برآورد اولیه خسارت توسط گروه ارزیاب و کارشناسان بنیاد مسکن بدست آمده و هنوز جمع بندی نهایی انجام نشده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام تاکید کرد: از این تعداد واحدهای مسکونی خسارت دیده سیل اخیر ۱۶ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی نیاز به تعمیرات دارند و ۲ هزار واحد نیز احداثی هستند.
محبی تصریح کرد: بیشترین خسارت واحدهای مسکونی در شهرستان های دره شهر، سیروان و چرداول اتفاق افتاده است.
وی یادآور شد: مسئولیت تعیین خسارت سیل زدگان استان با بنیاد مسکن است اما دیگر دستگاه‌ها در جهت تسریع در فرآیند تعیین خسارات با بنیاد مسکن همکاری می ‌کنند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام اضافه کرد: مردم استان ایلام می‌ توانند درخواست تعیین خسارت منازل خود را به بنیاد مسکن و بخشداری محل سکونت خود تحویل دهند.
محبی افزود: متقاضیان باید مشخصات کامل خود و آدرس و کدپستی خود و موضوع خسارت و همچنین عکس موضع یا محل متحمل خسارت را در اختیار بنیاد مسکن و بخشداری محل سکونت قرار دهند.
سیلاب ماه اخیر به تاسیسات زیربنایی، عمرانی، زیرساخت های شهری و روستایی و عشایری، زیربخش های کشاورزی، منازل و ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری نقاط مختلف استان ایلام خساراتی را وارد ساخت./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.