کد خبر : 55805
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۲۰

معاون رییس جمهوری شهادت جانباز ایلامی را تسلیت گفت

معاون رییس جمهوری شهادت جانباز ایلامی را تسلیت گفت

به گزارش ایرنا به نقل از بنیاد شهید وامور ایثارگران ایلام، متن پیام سعید اوحدی به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون خانواده محترم جانباز شهید گرانقدر حمید فروشی سلام علیکم جانبازان معظم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ایمان و اعتقادی راسخ و فداکاری و ایثار در برهه‌های مختلف و به

به گزارش ایرنا به نقل از بنیاد شهید وامور ایثارگران ایلام، متن پیام سعید اوحدی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم جانباز شهید گرانقدر حمید فروشی

سلام علیکم

جانبازان معظم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ایمان و اعتقادی راسخ و فداکاری و ایثار در برهه‌های مختلف و به ویژه در هشت سال دفاع مقدس افتخارآفرین شدند و امروز مایه فخر و غرور ملت شریف ایران هستند.

آنان همواره صبر و شکیبایی را پیشه خود قرار دادند و از همه توان خود در پیشبرد اهداف نظام و پاسداشت آرمان‌های آن گام برداشتند.

به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) «جانبازان ما، در تمام دوران جانبازی در حال مجاهدتند. این فضیلت، مخصوص آنها و کسان و همسران و خانواده‌هایشان است، تا وقتی که ان‌شاءالله سلامت و عافیت پیدا کنند.»

به یقین جانبازان با روح آسمانی خویش متجلی شکوه ایثار گشتند و اجر ایمان و مجاهدتشان، روح پر تمنای آنان را به همرزمان شهیدشان واصل می‌کند.

وصل عاشقانه جانباز شهید گرانقدر «حمید فروشی» تهنیت باد که شایسته و سزاوار این مرتبه والا بود. ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، صبر جمیل بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم.

روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

به گزارش ایرنا، حاج حمید فروشی از جانبازان سرافراز استان ایلام پس از تحمل سال ها رنج و مشقت در سن ۶۲ سالگی شامگاه یکشنبه دار فانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

پیکر پاک این جانباز ۷۰ درصد صبح امروز دوشنبه در میان بدرقه خانواده و با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسوولان این بنیاد تشییع و در بهشت رضای شهر ایلام به خاک سپرده شد.

جانباز سرافراز حاج حمید فروشی متولد سال ۱۳۳۸ در شهر ایلام، سه مرتبه افتخار مجروحیت داشته است.

حاج حمید در عملیات های طریق القدس، آزادسازی بستان و هویزه که در نفربر زرهی PMP در آزادسازی شهر بستان (عملیات طریق القدس) دچار سوختگی شد و بارها برای جراحی پلاستیک به آلمان اعزام شد.

وی در عملیات چلچراغ در سال ۶۷ قطع نخاع شد و قریب به ۳۵ سال زندگی خود را بر روی ویلچر گذراند.

استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس ۱۱ هزار جانباز تقدیم انقلاب و اسلام کرده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.