تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵

معاون استاندار ایلام: طرح جامع شهر توحید هلیلان در مرحله تصویب نهایی است

معاون استاندار ایلام: طرح جامع شهر توحید هلیلان در مرحله تصویب نهایی است
ایلام - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه توسعه هلیلان در مرکز توجه مسئولان ارشد استان است، گفت: طرح جامع شهر توحید هلیلان در مرحله تصویب نهایی قرار دارد.

“سعید هژبری” شامگاه دوشنبه در نشست با فرماندار هلیلان، شهردار و اعضای شورای شهر توحید و کهره و مدیر امور شهری استانداری ایلام، افزود: هفته آینده کمیته فنی طرح جامع هلیلان برگزار می شود و متعاقب آن در کارگروه برنامه‌ریزی استان به تصویب خواهد رسید.

وی تاکید کرد: همه مسئولان ارشد استان نگاهی ویژه به توسعه همه‌جانبه شهرستان هلیلان و تقویت زیرساخت‌های شهری آن دارند و کمک‌های خوبی به حوزه شهری هلیلان در بودجه اربعین، اختصاص ماشین‌آلات و سهمیه قیر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام نحوه مدیریت سهمیه قیر را یکی از ملاک‌های ارزیابی شهرداران استان برشمرد و گفت: در صورت توجیه فنی و اقتصادی آماده ارائه تسهیلات و حمایت برای راه‌اندازی کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن در هلیلان هستیم.

هژبری از تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال به پروژه آب داجیوند خبر داد و خاطرنشان کرد: موضوع آبرسانی به روستاهای هلیلان در دستور کار است و ۱۴ روستای دیگر آن نیز باید هر چه سریع‌تر آبرسانی شود.

شهرستان هلیلان یکی از شهرستان‌های استان ایلام با مرکزیت شهر توحید است.

شهرستان هلیلان از شمال با شهرستان کرمانشاه و از شمال غربی با شهرستان اسلام‌آباد غرب استان کرمانشاه، از شرق تا جنوب با شهرستان کوهدشت استان لرستان و از جنوب غربی با شهرستان چرداول همسایه است./ایرنا

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.