کد خبر : 10002
تاریخ انتشار : شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲

وزیر آموزش و پرورش:

محرومیت شایسته استان برخوردار ایلام نیست

محرومیت شایسته استان برخوردار ایلام نیست

سید محمد بطحایی روز شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام افزود: استان ایلام با پیشینه ای که دارد باید توسعه یافته و سهم بیشتری در تولید کشور به عهده داشته باشد. وی ابراز امیدواری کرد در سفر مسئولان به ایلام این استان بیش از پیش در مسیر توسعه

سید محمد بطحایی روز شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام افزود: استان ایلام با پیشینه ای که دارد باید توسعه یافته و سهم بیشتری در تولید کشور به عهده داشته باشد.
وی ابراز امیدواری کرد در سفر مسئولان به ایلام این استان بیش از پیش در مسیر توسعه قرار گرفته و به درجه ای که شایسته آن است، رسیده و سهم بیشتری در توسعه داشته باشد.
وزیر آموزش و پرورش آشنایی با مسایل و مشکلات و کمبودها برای ایجاد رشد و شکوفایی را از جمله دستاوردهای این سفرها عنوان کرد و گفت: ائمه جمعه همواره در کنار دولت ها بازوی مهمی در انعکاس مسایل و مشکلات مردم به مسئولان بوده اند.
بطحایی همچنین از ایستادگی و ایثار و مقاومت مردم این استان در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیر کرد.
استاندار ایلام نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه رفع مشکلات مردم دغدغه دولت است افزود: مجموعه مردم، دولت و نظام تحت حمایت رهبری از مشکلات عبور خواهند کرد.
قاسم سلیمانی دشتکی ابراز امیدواری کرد در سفر وزیر آموزش و پرورش مشکلات حوزه آموزش و پرورش در این استان بررسی و هرجه سریعتر رفع شوند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.