تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵

فعالیت سه هزار و ۳۱۲ پرستار در بیمارستان های استان ایلام

فعالیت سه هزار و ۳۱۲ پرستار در بیمارستان های استان ایلام
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: سه هزار و ۳۱۲ پرستار، هوشبری و بهیار در بیمارستان های دولتی ایلام فعالیت می کنند که حدود دو سوم این گروه بانوان هستند.

 

دکتر محمد کریمیان روز جمعه در مراسم گرامیداشت روز پرستار با حضور استاندار، اظهار داشت: سعی شده مطالبات پرستاران با توجه مشکلات تحریم و همچنین مسائل اقتصادی را در موعد مقرر پرداخت کنیم.

وی افزود: ۹ بیمارستان دولتی در استان فعال هستد و به مردم خدمات ارایه می دهند که از این تعداد ۶ بیمارستان در شهرستان ها و سه بیمارستان آموزشی و درمانی در مرکز استان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد؛ همچنین ۲ بیمارستان بخش خصوصی و یک بیمارستان تامین اجتماعی در استان فعال است که در مجموع ۱۲ بیمارستان خصوصی و دولتی به مردم استان خدمات ارائه می دهند.

کریمیان از بهره برداری بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی طی یک ماه آینده خبر داد و گفت: در صورت افتتاح این بیمارستان بخش زیادی از پرستاران جذب و بکارگیری خواهند شد.

وی تاکید کرد: اگر چنانچه در موعد تعیین شده بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی افتتاح شود، شاهد بکارگیری و جذب تعدادی تیرو در این بیمارستان استان خواهیم بود./ایرنا

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.