دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵
×

ندای زاگرس – فرماندارایلام:خودحفاظتی ازاموال مهم‌ترین راه پیشگیری ازسرقت است وضرورت نهادینه‌سازی فرهنگ مسئولیت‌پذیری در تأمین امنیت ازتأکیدات می باشد.

فرماندار:مساله خودحفاظتی در ادارات و دستگاه های اجرایی جدی گرفته شود

به گزارش روابط عمومی جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست احسان اکبری فرماندار ایلام وباحضور اعضای شورای تامین ومعاونین فرماندار ، بخشداران ومدیران عضو درمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

فرمانداردر ابتداباتبریک فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س)به توصیف مقام والای ایشان اشاره وگفت:این بانوی جهان اسلام امروزه بعنوان الگوی بشریت به حساب می آید.بانویی بی‌همتا در عالم خلقت والگوی کامل ایمان، معرفت، وقار و انسانیت می باشند.

وی برلزوم تجلیل از بانوان ادارات اشاره و گفت:بانوان شاغل جدا از وظیفه ارزشمند مادری و تعلیم و تربیت فرزندان، در مسئولیت اموراداری نیزتوانسته اند در پیشبرد امورنقش موثروبسزایی داشته باشند وشایسته است دراین روز فرخنده مدیران ازمقام این بانوان درسطح اداره تجلیل بعمل آورند.

ایشان درادامه و دردستورکاردیگر جلسه برلزوم مناسب سازی درادارات و اماکن عمومی بعنوان یک وظیفه مهم قانونی و شرعی درقبال نابینایان وکم بینایان ومعلولین تأکید کرد.

وی به ناترازی ها درتولید انرژی اشاره و گفت:مدیریت مصرف سوخت درسطح دستگاه هاتوسط مدیران بانصب تجهیزات مصرفی هوشمند وانرژی جایگزین ازتاکیدات می باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *