دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵
×

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی به مناسبت گرامیداشت و سالروز آزادسازی خرمشهر پیامی را صادر کرد. در بخشی از این پیام آمده است: عملیات غرور آفرین بیت المقدس که به آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۶۱ منجر شد را بایست قله ظفرمندی و اوج شکوه دوران دفاع مقدس دانست […]

فتح خرمشهر قله ظفرمندی دوران دفاع مقدس است
  • کد نوشته: 39472
  • خرداد ۳, ۱۳۹۹
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی به مناسبت گرامیداشت و سالروز آزادسازی خرمشهر پیامی را صادر کرد.

    در بخشی از این پیام آمده است: عملیات غرور آفرین بیت المقدس که به آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۶۱ منجر شد را بایست قله ظفرمندی و اوج شکوه دوران دفاع مقدس دانست چرا که این مقطع زمانی یادآور رشادت، رادمردی و جانفشانی مردانی است که با سلاح ایمان، عزت و خودباوری در برابر تمامیت خواهی و ستمگری استکبار و مرتجعان منطقه ایستادند و به پیروزی رسیدند.

    وی افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی که با گوش فردادن به ندا و فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، انواع توطئه ها و نیرنگ های دشمنان را پس از پیروزی انقلاب با جانفشانی و ایثار در نطفه خفه کرده بودند، در دوران ۸ سال دفاع مقدس نیز با ایستادگی و مقاومت در دفاع از دین و شرف و ارزش های مقدس این آب و خاک مجاهدت ورزیدند و با نهادن جان خویش در طبق اخلاص، حماسه های ماندگار و بی نظیری چون حماسه آزادسازی خرمشهر را رقم زدند و اجازه ندادند تا حتی یک وجب از خاک کشور در دست دشمن باقی بماند.

    استاندار ایلام در ادامه این پیام آورده است: اینجانب، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و ۸ سال جنگ تحمیلی فرارسیدن سوم خرداد، سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر را به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس به ویژه مردم شهید پرور استان ایلام تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه ایزد منان برای ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم شریف استان سلامتی و سربلندی مسئلت می نمایم./ایرنا

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *