کد خبر : 41882
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵

طرح دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی در ایلام کلید خورد

طرح دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی در ایلام کلید خورد

علی اصغر چاغروندی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تمامی مراحل ثبت‌نام و اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن خوردروهای عمومی استان ایلام رایگان است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه gcr.niopdc.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. وی ادامه داد: اولویت این طرح با متقاضیانی است که زودتر در سامانه ثبت

علی اصغر چاغروندی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تمامی مراحل ثبت‌نام و اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن خوردروهای عمومی استان ایلام رایگان است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه gcr.niopdc.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: اولویت این طرح با متقاضیانی است که زودتر در سامانه ثبت نام کنند و مشمولان باید در اسرع وقت در سامانه مذکور اقدام به ثبت نام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآروده‌های نفتی منطقه استان ایلام تاکید کرد: بر اساس اطلاعیه روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران ترویج CNG به‌عنوان یک سوخت ملی مورد تاکید و ابلاغ شورای اقتصاد کشور است که با اجرای طرح گاز سوز نمودن خودروهای عمومی به صورت رایگان تحقق خواهد یافت.

چاغروندی اضافه کرد: با اجرای طرح دوگانه‌سوز شدن خودروهای عمومی، هزینه های حمل و نقل خانوار تا ۸۰ درصد کاهش و برای رانندگان می‌تواند سالیانه مبلغی بیش از پنج میلیون تومان صرفه‌جویی اقتصادی به همراه داشته باشد که این امر سبب صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود.

۶۳ جایگاه عرضه سوخت شامل ۴۴ باب جایگاه عرضه فرآورده سوختی بنزین، گازوییل و ۱۹ باب جایگاه CNG تک منظوره و ۲ منظوره در استان ایلام فعال است.

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.