تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

رقابت ۱۸ نامزد در دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی ایلام

رقابت ۱۸ نامزد در دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی ایلام
ایلام - رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایلام گفت: ۱۸ نفر نامزد تایید صلاحیت شده در دهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی با هم به رقابت پرداخته اند.
رضا محمدرحیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور دهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در محل اتاق بازرگانی استان ایلام برگزار شد.
وی افزود: در این دوره از انتخابات بیش از ۳۰ نفر داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد در نهایت ۱۸ نفر تایید صلاحیت شدند که تا پایان امروز افراد منتخب که بیشترین آرا را کسب کرده اند معرفی می شوند.
محمدرحیمی ادامه داد: در پایان انتخابات ۱۵ نفر به عنوان اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی با بیشترین رای انتخاب می شوند.
وی تاکید کرد: این دوره از انتخابات به صورت الکترونیکی و با احراز هویت افراد شرکت کننده مجاز به حق رای در حال برگزاری است.
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت و رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایلام یادآور شد: فعالان اقتصادی و تجار حق شرکت در این دوره از انتخابات را دارند.
وی اضافه کرد: عصر امروز و با پایان زمان رای گیری، افراد منتخب شناسایی و معرفی می شوند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.