تهران- سرپرست دفتر وزارتی وزیر نفت از دستور وزیر برای لغو و توقف شکایتهای انجام شده از رسانهها، خبرنگاران و روزنامهنگاران خبر داد. به گزارش وزارت نفت، «کسری نوری» امروز (چهارشنبه، هفتم شهریور) در بیانیهای اعلام کرد: با توجه به اهمیت برقراری تعامل و ارتباط موثر با اصحاب فرهنگ و رسانه پیرو سیاست دولت چهاردهم […]
تهران- سرپرست دفتر وزارتی وزیر نفت از دستور وزیر برای لغو و توقف شکایتهای انجام شده از رسانهها، خبرنگاران و روزنامهنگاران خبر داد.
به گزارش وزارت نفت، «کسری نوری» امروز (چهارشنبه، هفتم شهریور) در بیانیهای اعلام کرد: با توجه به اهمیت برقراری تعامل و ارتباط موثر با اصحاب فرهنگ و رسانه پیرو سیاست دولت چهاردهم و به دستور «محسن پاکنژاد» وزیر نفت، لازم است همه شکایتهای انجام شده از رسانهها، خبرنگاران و روزنامهنگاران لغو و روند قضایی آن تا هر مرحلهای که پیش رفته متوقف شود./ایرنا
دیدگاهتان را بنویسید