ندای زاگرس – در آستانه هفته بهزیستی احسان اکبری فرماندار ایلام به همراه معاون سیاسی امنیتی و توسعه و جمعی از مسؤولان ظهر امروز چهارشنبه با حضور در شیرخوارگاه حضرت علیاصغر(ع) بهزیستی ایلام از این مرکز بازدید کرد.
به گزارش ندای زاگرس و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ایلام در جریان این بازدید فرماندار ایلام با کودکان بیسرپرست و بدسرپرست این مرکز گفتوگو و از آنها دلجویی کرد. اکبری و هیئت همراه با اهدای شاخههای گل و هدایا لحظاتی شاد و صمیمی را برای این کودکان رقم زدند.
وی در حاشیه این دیدار با مسؤولان شیرخوارگاه نیز به گفتوگو پرداخت و بر اهمیت رسیدگی به وضعیت کودکان تحت پوشش بهزیستی تأکید کرد.
لازم به ذکر است؛ این دیدار در راستای پاسداشت هفته بهزیستی و حمایت از اقشار آسیبپذیر جامعه انجام شد.
دیدگاهتان را بنویسید