کد خبر : 16421
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

حزب الله:

جنایات اسراییل درسایه سکوت جهانی انجام می شود

جنایات اسراییل درسایه سکوت جهانی انجام می شود

حزب الله بامداد دوشنبه در بیانیه ای با اعلام این مطلب، بشدت تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه را محکوم کرد . حزب الله لبنان با ستایش و اعلام احترام به مردم فلسطین ومقاومت که این روزها شجاعانه در برابر دشمن صهیونیستی ایستادگی کرده و از امنیت و حق خود دفاع

حزب الله بامداد دوشنبه در بیانیه ای با اعلام این مطلب، بشدت تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه را محکوم کرد .
حزب الله لبنان با ستایش و اعلام احترام به مردم فلسطین ومقاومت که این روزها شجاعانه در برابر دشمن صهیونیستی ایستادگی کرده و از امنیت و حق خود دفاع می کنند، افزود، آنان در میدان های نبرد درس سختی به دشمن صهیونیست می دهند.
این جنبش تصریح کرد ، تنها گزینه برای پایان دادن به اقدامات قلدرمآبانه اشغالگران و عربده کشی های آنان ادامه مقاومت و وحدت فلسطینیان است که موجب می شود تا مردم فلسطین به پیروزی رسیده و بر هر آنچه که معامله های خیانت آمیز است پایان داده شود.
حزب الله بار دیگر با اعلام حمایت گسترده خود از مردم فلسطین در ادامه مبارزات خود با دشمن صهیونیست و تایید مقاومت شجاعانه آنان در برابر این دشمن از همه شهروندان کشورهای عربی و اسلامی و همه آزادیخواهان و انسان های شریف جهان درخواست دارد تا تجاوز وحشیانه اسرائیل علیه مردم فلسطین را محکوم کرده و در کنار آنان برای ادامه مبارزه برای رسیدن به حقوق حقه شان بایستند.
حزب الله لبنان در پایان از خداوند متعال برای شهیدان رحمت و مجروحان این حملات بهبود عاجل و پیروزی نزدیک مسئلت کرد.
در جریان ۲ روز بمباران مناطق مسکونی در شهر غزه از سوی جنگنده ها و بالگردهای رژیم صهیونیستی تاکنون ۲۴ نفر شامل ۱۷مرد ، ۳ زن ، ۲ جنین در شکم مادر و ۲ نوزاد شیرخوار به شهادت رسیده و ۱۷۰ نفر نیز مجروح شده اند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.