کد خبر : 7948
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸

تشریح دستاوردها و خدمت های نظام و دولت وظیفه ای ملی است

تشریح دستاوردها و خدمت های نظام و دولت وظیفه ای ملی است

حجت الاسلام حسین حاجیلری امام جمعه ابدانان روز دوشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: بیان برکات پاینده و تبیین ابعاد خدمات فرهنگی، اجتماعی،اقتصادی وعمرانی انقلاب اسلامی یک وطیفه همگانی و به منزله تجدید پیمان و ابراز وفاداری به اهداف و آرمان های مقدس حضرت امام خمینی (ره) است. وی افزود: قشرهای مختلف

حجت الاسلام حسین حاجیلری امام جمعه ابدانان روز دوشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: بیان برکات پاینده و تبیین ابعاد خدمات فرهنگی، اجتماعی،اقتصادی وعمرانی انقلاب اسلامی یک وطیفه همگانی و به منزله تجدید پیمان و ابراز وفاداری به اهداف و آرمان های مقدس حضرت امام خمینی (ره) است.
وی افزود: قشرهای مختلف مردم و مسئولان ادارات ونهادهای دولتی باید آیین های دهه فجر امسال را که مصادف با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است در اوج شکوه و طراوت در سطح شهر و روستاهای این شهرستان برگزار کنند.
رییس ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آبدانان از تشکیل ستاد مرکزی و۱۷کمیته فرعی هماهنگی ایین های این مناسبت در این شهرستان خبر داد.
وی برگزاری ۴۰ جشن انقلاب در مراکز شهری و روستایی، تجلیل از ۴۰ نفر پیشکسوت انقلاب، اجرای سرود ۱۳۹۷نفری، برپایی ۴۰ محفل قرانی و فرهنگی و اهدای ۴۰ جایزه به چهل نفر از متولدین دهه فجر انقلاب اسلامی را از جمله برنامه های دهه فجر سال ۹۷ در شهرستان آبدانان عنوان کرد.
فرماندار آبدانان نیز در این نشست گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همه ادارات عملکرد اجرایی چهل ساله انقلاب را در حوزه مربوطه جمع اوری ،تدوین و منتشر کنند.
سیروس مرادحاصلی افزود: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مناطق محروم و روستاهای دور افتاده درطول تاریخ ایران بزرگ بی سابقه است .
وی بهره برداری از ۳۴طرح عمرانی و اقتصادی را از جمله برنامه های دهه فجر در شهرستان ابدانان ذکر کرد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.