دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵
×

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: «برای همکاری آتی با ایران در چارچوب برجام و همچنین برای پیشبرد دیگر پروژه های دوجانبه آماده هستیم.» « از جمله قصد داریم به کارها در رابطه با تجدید ساختار کارخانه غنی سازی سابق اورانیوم فردو به کارخانه تولید ایزوتوپ های ثابت و ساخت نیروگاه اتمی «بوشهر» ادامه […]

به ساخت نیروگاه بوشهر ادامه می دهیم
  • کد نوشته: 16706
  • اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۸
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: «برای همکاری آتی با ایران در چارچوب برجام و همچنین برای پیشبرد دیگر پروژه های دوجانبه آماده هستیم.»
    « از جمله قصد داریم به کارها در رابطه با تجدید ساختار کارخانه غنی سازی سابق اورانیوم فردو به کارخانه تولید ایزوتوپ های ثابت و ساخت نیروگاه اتمی «بوشهر» ادامه دهیم».
    گفتنی است، دیروز نیز محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در کنفرانس خبری مشترک بعد از دیدار با سرگئی لاوروف همتای روس خود گفت: همکاری ما با روسیه در نیروگاه هسته ای بوشهر و سایت هسته ای فردو به رغم اقدامات آمریکا، ادامه دارد.
    وی افزود: شاید درچند دهه گذشته ما هرگز شاهد چنین روابط نزدیکی نبودیم و این سیاست ایران است که با همه دوستان و همسایگان خو‌د رابطه دوستانه داشته باشد./ایرنا

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *