کد خبر : 45306
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹

معاون وزیر بهداشت:

 بزرگترین آسیب کرونا از دست دادن سرمایه انسانی است

 بزرگترین آسیب کرونا از دست دادن سرمایه انسانی است

قاسم جان بابایی عصر چهارشنبه در جلسه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: باید از وضعیت پیش آمده برای اصلاح ساختار ارائه خدمات بهره ببریم. وی اضافه کرد: باید با اصلاح ساختار موجود برای روزهای غیر کرونایی فرایند ایمن‌ و روان‌تری از خدمت پیش بینی و برای تحقق این امر باید از پبشنهادها و

قاسم جان بابایی عصر چهارشنبه در جلسه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: باید از وضعیت پیش آمده برای اصلاح ساختار ارائه خدمات بهره ببریم.

وی اضافه کرد: باید با اصلاح ساختار موجود برای روزهای غیر کرونایی فرایند ایمن‌ و روان‌تری از خدمت پیش بینی و برای تحقق این امر باید از پبشنهادها و تجارب ارزشمند حوزه های مختلف به ویژه درمان استفاده کرد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هدف از حضور در همدان را قدردانی از کادر بهداشت و سلامت عنوان کرد و افزود: تلاش شبانه‌روزی مسوولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی همدان در مدیریت بحران کرونا قابل تحسین و بسیار ارزشمند است.

جان بابایی انتقال تجارب را از دیگر اهداف این حضور و جلسه بیان کرد و اظهار داشت: تجربه میدانی بسیار ارزشمند است و انتقال این تجارب موجب بررسی نقاط ضعف و قوت می شود و در مدیریت این شرایط بیشتر به ما کمک می‌کند.

وی ادامه داد: آموزش باید در رأس برنامه های معاونت‌های دانشگاه علوم پزشکی برای مدیریت بحران کرونا باشد.

جان بابایی اضافه کرد: وصعیت کنونی فرصت مناسبی برای ارزیابی تولیدات معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی است زیرا تمام مجموعه بهداشت و درمان مصرف کننده تولیدات معاونت آموزشی هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.