چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵
×
در راستای برنامه های هفته استاندارد انجام شد:

برگزاری دوره آموزشی فوریت‌های پزشکی برای کارکنان اداره کل

ندای زاگرس – به گزارش روابط عمومی استاندارد ایلام، با هدف ارتقاء آگاهی و توانمندی کارکنان در مواجهه با شرایط اضطراری، دوره آموزشی “فوریت‌های پزشکی”و “آموزش کمک های اولیه” در استاندارد ایلام برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی فوریت‌های پزشکی برای کارکنان اداره کل

به گفته مدیرکل استاندارد، این دوره شامل آموزش‌های عملی و تئوری در زمینه ارزیابی و پاسخ به حوادث پزشکی و اورژانسی بود.

محمدی گفت: در این دوره، کارکنان با روش‌های صحیح انجام احیای قلبی-ریوی (CPR)، مدیریت مصدومان در محل حادثه، استفاده از تجهیزات پزشکی ابتدایی و نحوه تماس با اورژانس آشنا شدند و به منظور ایجاد آمادگی بیشتر در مواجهه با شرایط بحرانی، تمرینات عملی نیز انجام گرفت.

مدیرکل استاندارد در پایان اظهار داشت: «هدف از برگزاری این دوره، ارتقاء سطح آگاهی و مهارت‌های کارکنان در زمینه فوریت‌های پزشکی است تا در صورت بروز هرگونه حادثه یا وضعیت اضطراری، بتوانند به‌طور مؤثر و سریع اقدام کنند.

شعار روز جهانی استاندارد:

“چشم انداز مشترک، برای جهانی بهتر”

“مشارکت برای تحقق اهداف”

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *