ندای زاگرس – صبح امروز چهارشنبه، احسان اکبری فرماندار ایلام با حضور در اداره محیط زیست این شهرستان بهصورت سرزده از این مجموعه بازدید کرد.
به گزارش ندای زاگرس و به نقل از روابطعمومی فرمانداری شهرستان ایلام؛ در جریان این بازدید فرماندار با رئیس و کارکنان اداره محیط زیست به گفتوگو پرداخت و ضمن تقدیر از تلاشهای محیطبانان در حفظ منابع زیستی گفت: نقش محیط زیست در صیانت از گونههای جانوری و گیاهی بسیار حائز اهمیت است و تخریب آن تنها محدود به یک منطقه نمیماندبلکه تأثیرات منفی آن دامنگیر کل کشور خواهد شد.
وی با اشاره به تنوع زیستی منطقه افزود: گونههای ارزشمند جانوری و گیاهی در اقلیم ایلام نیازمند برنامهریزی مستمر برای حفاظت هستند.
فرماندار ایلام همچنین بر ضرورت اطلاعرسانی و ارتقای فرهنگ عمومی در خصوص پیشگیری از آلودگیهای زیستی تأکید کرد و گفت: کنترل آلودگیهای زیستی، گامی مهم در حفظ زیستبوم منطقهای و ملی است.
دیدگاهتان را بنویسید