سعید انوری در حاشیه ضمن خسته نباشید و خدا قوت به پاکبانان و نیروهای خدوم شهرداری گفت: باتوجه به بارش های موثر زمستانه و اعلام هشدار زرد برای این سیستم بارشی فعال در سطح استان که دستگاه های عضو ستاد بحران و کمیته پیشگیری استان آماده باش هستند، از معابر و محلات سطح بازدید […]
سعید انوری در حاشیه ضمن خسته نباشید و خدا قوت به پاکبانان و نیروهای خدوم شهرداری گفت: باتوجه به بارش های موثر زمستانه و اعلام هشدار زرد برای این سیستم بارشی فعال در سطح استان که دستگاه های عضو ستاد بحران و کمیته پیشگیری استان آماده باش هستند، از معابر و محلات سطح بازدید کرد.
گفتنی است تمامی مسیرهای مواصلاتی باز و تردد در آن ها روان و بدون مشکل در جریان است و در طول راه ها گروه های امدادی هلال احمر و پلیس راه مستقر هستند.
سیستم بارشی از شامگاه پنجشنبه وارد استان شده و فعالیت آن به تناوب تا روز دوشنبه ادامه دارد.
دیدگاهتان را بنویسید