کد خبر : 24887
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰

ایران جزء پنج کشور فعال دنیا در زمینه هیپنوتیزم است

ایران جزء پنج کشور فعال دنیا در زمینه هیپنوتیزم است

دکتر مهدی فتحی روز سه شنبه در گفت گو با خبرنگار ما افزود: ششمین کنگره‌ بین‌المللی هیپنوتیزم و نخستین کنگره آسیایی هیپنوتیزم هم از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ مهر ماه با حضور ۱۶۰ میهمان خارجی از ۲۰ کشور جهان برگزار می شود. وی ادامه داد: هدف از برگزاری این کنگره در کنار انتقال تجربه، آموزش

دکتر مهدی فتحی روز سه شنبه در گفت گو با خبرنگار ما افزود: ششمین کنگره‌ بین‌المللی هیپنوتیزم و نخستین کنگره آسیایی هیپنوتیزم هم از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ مهر ماه با حضور ۱۶۰ میهمان خارجی از ۲۰ کشور جهان برگزار می شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این کنگره در کنار انتقال تجربه، آموزش تکنیک های لازم است و تاکنون ۱۵۰ مقاله به دبیرخانه این همایش رسیده است.
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تا کنون حضور ۱۴ انجمن فعال در این حوزه از کشورهای آسیایی و اروپایی و همچنین شرکت ۸۰ سخنران از کشورهای مختلف جهان در این کنگره قطعی شده است.
دکتر فتحی افزود: با توجه به انتشار مقالات و فیلم های جراحی بدون بیهوشی توسط استادان ایرانی برای این همایش نیز برنامه ای عملی در نظر گرفته شده است تا بیماری با کمک هیپنوتیزم و در حضور میهمانان جراحی شود.
وی ادامه داد: بیهوشی توسط هیپنوتیزم این امر را نشان خواهد داد که در شاخه مغز و اعصاب، کانون هایی وجود دارد که هنوز شناخته شده نیست.
رییس انجمن هیپنوتیزم خراسان رضوی گفت: در این همایش تفاهم نامه هایی بین دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دیگر انجمن های معتبر دنیا در این زمینه امضا خواهد شد .
دکتر فتحی افزود: ۳۲ کارگاه برای شرکت کنندگان شامل سیر تاریخیهیپنوتیزم، تئوریها و الگوها، نوروسایکوفیزیولوژی هیپنوتیزم،جامعه شناختی هیپنوتیزم،هیپنوتیزم پزشکی،بیهوشی و بی دردی هیپنوتیزمی، هیپنوتیزم روانشناختی،آسیب شناسی هیپنوتیزم، ادراک، شناخت و مدل های طراحی مغز، هیپنوتیزم و تکنولوژی های تحریک مغز، فلسفه ذهن، نوروفیدبک، نوروساینس، سایکوسایبرنتیک،رویکردهای مهندسی در روانشناسی،هیپنوتیزم در ورزش و هیپنوتیزم دندانپزشکی در نظر گرفته شده است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.