تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵

امام جمعه ایلام: دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند

امام جمعه ایلام: دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه دشمن امروز در برابر تربیت یافتگان راه و مکتب شهدا مرعوب شده است، گفت: عملیات وعده صادق برای هر ایران مایه افتخار است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ” اله نور کریمی تبار” در مراسم بزرگداشت بازگشت پیکر پاک شهید ” محمد شفیع فیضی زاده”، اظهار کرد: شهدا کسانی هستند که جان خود را با خدا معامله می‌کنند و رضوان و رضای الهی را کسب می‌کنند و این در حالی است انسان‌ها از درک مقام‌های شهدا عاجز هستند.

وی با بیان اینکه همانگونه که قرآن کریم می‌فرماید شهدا زنده هستند و در نزد خداوند متعال روزی دارند، ابراز کرد: شهدا نائل شدن به مقام شهادت را برای خود فضل الهی می‌پندارند و مقام شهادت مقامی است که برای هر کسی دست یافتنی نیست.

امام جمعه ایلام یادآور شد: انسانی که از محبت دنیا و مال دنیا دل بکند، می‌تواند به مقام شهادت برسد و لذتی که در شهادت می‌بیند موجب می‌شود که به مقام شهادت نائل شود.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به شجاعت و مردمداری شهید “فیضی زاده”، تصریح کرد: این شهید عزیز، به هر کسی که کارش بر زمین مانده بود و نیاز به حمایت داشت، کمک می‌کرد.

وی با بیان اینکه شهید فیضی زاده از نیروهای اطلاعات و عملیات در زمان دوران دفاع مقدس بود، گفت: زمانی که یکی از نیروهای عراقی به اسارت رزمندگان اسلام درآمده بود، وقتی می بیند که اسیر عراقی کفش ندارد، کفش خود را به اسیر عراقی می‌دهد و این نشان دهنده اوج ایثار و از خودگذشتگی شهید فیضی زاده است.
امام جمعه ایلام با اشاره به نقش همسر شهید فیضی زاده در تربیت فرزندان در شرایط سخت جنگ تحمیلی، ابراز کرد: همسر این شهید و مادر ۶ فرزنده، به زیبایی در مسیر این شهید قرار گرفته و فرزندانی شایسته تحویل جامعه داده و این قابل قدردانی است.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه ۴۱ سال انتظار برای پیدا شدن پیکر پاک این شهید، برای خانواده این شهید بسیار سخت است، گفت: ادامه راه شهدا دینی است که امروز برعهده ماست و اگر امروز جمهوری اسلامی، پایگاه‌های هوایی و جاسوسی اسرائیل را در عملیات وعده صادق هدف قرار می‌دهد و آنها جرأت عکس‌العمل ندارند، به برکت خون پاک شهیدان است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان در برابر اقتدار جبهه مقاومت و نظام و انقلاب اسلامی مرعوب شده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز دشمن در تلاش است که از طریق جنگ نرم، باورهای مردم و جونان ما را تحت تاثیر قرار داده و مهندسی کند.

امام جمه ایلام با بیان اینکه عملیات وعده صادق برای هر ایران مایه افتخار است، خاطرنشان کرد: دشمن امروز نمی‌تواند در برابر تربیت یافتگان راه و مکتب شهدا مقاومت کند و مردم ما مردمی قدردانی هستند و باید قدر شهدا را بدانیم.

به گزارش ایرنا، مراسم بزرگداشت بازگشت پیکر شهید والامقام شهید ” محمدشفیع فیضی زاده” پس از ۴۱ سال غربت که به تازگی تفحص شده در مسجد النبی(ص) شهر ایلام با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.