کد خبر : 77081
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸

استاندار ایلام: امور مالیاتی استان، انتقال پرونده مالیاتی نفت را در هفت روز نهایی کند

استاندار ایلام: امور مالیاتی استان، انتقال پرونده مالیاتی نفت را در هفت روز نهایی کند
ایلام - استاندار ایلام گفت: اداره کل امور مالیاتی استان ایلام کار انتقال پرونده مالیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب کشور را ظرف مدت یک هفته نهایی کند.

 

حسن بهرام نیا روز سه شنبه در نشست کارگروه اقتصادی و سرمایه گذاری استان اظهار داشت: براساس پیگیری های به عمل آمده و طبق دستور رییس سازمان امور مالیاتی کشور، پول ناشی از درآمد مالیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب به صورت مستقیم وارد استان می شود.

وی افزود: ۱۴۵ هزار بشکه نفت تولیدی در غرب کشور استخراج می شود که از این میزان سهم استان ایلام ۱۴۰ هزار بشکه و پنج هزار بشکه نیز سهم تولید استان های کرمانشاه و لرستان است.

استاندار ایلام ادامه داد: درآمد استان حول ۲ محور نفت و درآمدهای استانی نظیر مالیات و سایر منابع درآمدی است که به این موضوعات باید از سوی مسوولان توجه شود.

بهرام نیا با اشاره به نقش سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط با کسب و کار مالیاتی، از بانک ها خواست نسبت به مسدود کردن حساب بدهکاران مالیاتی اقدام کنند چرا که این امر منجر به ارتقا درآمدهای استان خواهد شد.

وی در مورد وضعیت تورم در استان ایلام نیز یادآور شد: تورم استان پس از سال ها که رتبه نخست کشور را داشت با ورود دستگاه های اجرایی، تعزیرات، بازرسی، دستگاه های نظارتی مانند تعزیرات حکومتی، جهاد و صمت چهار رتبه تنزل یافته است.

استاندار ایلام به موضوع احداث میدان میوه و تره بار اشاره و اضافه کرد: راه اندازی میدان میوه و تره بار شهر ایلام، منجر به کاهش بیشتر نرخ تورم و نرخ میوه و تره در استان می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.