کد خبر : 28086
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵

آغاز فعالیت کلینیک تخصصی بسیج جامعه پزشکی در مرز مهران

آغاز فعالیت کلینیک تخصصی بسیج جامعه پزشکی در مرز مهران

سرهنگ ساسان زمانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این کلینیک درمانی دارای بخش های دندانپزشکی، آزمایشگاه تخصصی و فیزیوتراپی است. وی افزود: این کلینیک به مدت ۲ هفته با استقرار در مرز مهران خدمات تخصصی به مراجعه کنندگان به صورت رایگان ارائه می دهد. زمانی یادآور شد: بین ۴۰

سرهنگ ساسان زمانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این کلینیک درمانی دارای بخش های دندانپزشکی، آزمایشگاه تخصصی و فیزیوتراپی است.

وی افزود: این کلینیک به مدت ۲ هفته با استقرار در مرز مهران خدمات تخصصی به مراجعه کنندگان به صورت رایگان ارائه می دهد.

زمانی یادآور شد: بین ۴۰ تا ۴۵ نفر در هر شیفت به زائران در سه حوزه درمانی خدمات تخصصی ارائه می کنند.

وی اضافه کرد: علاوه بر کادر درمانی تخصصی استان ایلام، تیم های درمانی از استان های معین تهران، اصفهان، کرمانشاه، یزد و کرمان در خدمت زائران هستند.

وی گفت: بخش دندانپزشکی این کلینیک دیروز فعالیت خود را آغاز کرد اما ۲ بخش دیگر شامل فیزیوتراپی و آزمایشگاه تخصصی از امروز فعالیت خود را شروع کرد.

*شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

پیش بینی می شود در ایام اربعین امسال ۷۰ درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کنند و هم اکنون به طور معمول در این ایام روزانه بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مرز مهران راهی عتبات عالیات می شوند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.