ندای زاگرس – همایش عظیم و بینظیر پیادهروی اربعین در استان ایلام با موفقیت چشمگیری به پایان رسید.
به گزارش ندای زاگرس، این رویداد، بار دیگر ظرفیتهای فوقالعاده این استان را به نمایش گذاشت و اثبات کرد که با همدلی، سازماندهی دقیق و تلاش بیوقفه تمامی دستگاهها و مسئولان ذیربط در استان ایلام، میتوان رویدادهای در ابعاد جهانی را با بالاترین کیفیت ممکن برگزار کرد. تمامی مسئولان، از عالیترین سطوح تا پایینترین ردهها، با تمام توان خود در این مسیر حاضر شدند و نتیجه آن، رضایتبخش بود.
اما درس بزرگ و پیام اساسی این همایش فراتر از برگزاری موفق یک مراسم مذهبی است. پیام این است که: اگر مسئولان استان ایلام، همانند تعهد و شور و اشتیاقی که در برگزاری همایش اربعین داشتند، در طول سال نیز با همین جدیت و از خودگذشتگی به حل مشکلات مردم بپردازند، بیشک هیچ مشکلی لاینحل نخواهد ماند و رضایت عمومی جامعه به اوج خود خواهد رسید. این همایش، معیار و الگویی است برای نوع نگاه و عمل مسئولان.
دیگر بهانهای برای کمکاری و کوتاهی پذیرفته نیست. از این پس، انتظار میرود که مدیریت ارشد استان و تمامی مدیران و کارگزاران در ردههای مختلف، همین عزم و اراده اربعینی را در رسیدگی به امور روزمره مردم و رفع چالشهای پیش رو به کار گیرند. مردم، شایسته بهترینها هستند و مسئولان، به فرموده امام راحل، خادم این مردم شریفند. با تاسی از روحیه اربعین، میتوانیم ایلامی آبادتر و مردمی رضایتمندتر داشته باشیم.
دیدگاهتان را بنویسید