ندای زاگرس – مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از قطع موقت گاز چند اداره دولتی به دلیل مصرف بیرویه خبر داد و گفت: در راستای مدیریت مصرف و جلوگیری از افت فشار شبکه، طرح پایش گستردهای در حال اجراست.
ندای ازگرس-مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با تقدیر از همراهی رسانهها در فصل سرما، بر تداوم این تعامل برای مدیریت مصرف گاز در زمستان امسال و کمک به پایداری شبکه گاز سراسری تأکید کرد.
ندای زاگرس- ایلام_ مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با تأکید بر ضرورت مدیریت مصرف در فصل سرما، از نظارت مستمر بر مصرف گاز در ادارات دولتی خبر داد و گفت: ادارات متخلف ابتدا اخطار کتبی دریافت میکنند و در صورت تکرار، اسامی آنها به استانداری گزارش خواهد شد.
ندای زاگرس – مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در ادامه اجرای طرح ملی همیار گاز، تفاهمنامه همکاری برای دومین سال پیاپی بین اداره کل آموزش و پرورش و شرکت گاز استان ایلام امضا شد تا دانشآموزان به سفیران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی تبدیل شوند.
ندای زاگرس – در راستای ارتقای کیفیت خدماترسانی و شناسایی دقیق انتظارات مشترکان، تفاهمنامه همکاری میان شرکت گاز استان ایلام و جهاد دانشگاهی واحد ایلام منعقد شد. بر این اساس، نظرسنجی جامع و علمی از ذینفعان توسط جهاد دانشگاهی انجام خواهد شد تا نقشه راه بهبود مستمر خدمات شرکت گاز استان ایلام تدوین گردد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در این آئین گفت:به منظور سنجش میزان رضایتمندی مشترکان و شناسایی زمینههای بهبود خدمات، تفاهمنامه همکاری مشترکی بین شرکت گاز استان و جهاد دانشگاهی واحد ایلام منعقد شده است.
ندای زاگرس – نشست هماهنگی مانور نشت گاز و آتشسوزی در ایستگاه TBS شرکت گاز استان ایلام، با حضور دستگاههای امدادی و بحرانی استان برگزار شد تا آمادگی برای پاسخگویی به حوادث احتمالی به حداکثر برسد.
ندای زاگرس – طی مراسمی و با حضور مسئولین استانی و ملی، تندیس نشان وجدان محیط زیست به پاس اقدامات برجسته و حفاظت داوطلبانه از محیط زیست، به شرکت گاز استان ایلام اعطا شد.
ندای زاگرس – بمناسبت هفته کار و کارگر و طی آئینی و با حضور مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و اعضای هیئت مدیره شرکت گاز استان ایلام از ۲۱ کارگر نمونه این مجموعه تجلیل شد.
ندای زاگرس – مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از دیدار چهره به چهره خود با ۴۸۲ نفر ارباب رجوع در طول یک سال گذشته خبر داد.
ندای زاگرس – مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از افزایش ۱۲ درصدی مصرف گاز در اقصی نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته نسبت به مدت مشابه روز قبل خبر داد.