ندای زاگرس – شهردار دلگشا با تشریح بخشی از عملکرد ۱۸ ماهه مدیریت شهری از اجرای مجموعهای از پروژههای عمرانی، خدماتی، فرهنگی و تجهیزاتی خبر داد و گفت شهرداری با تمرکز بر ارتقای زیرساختها، تقویت ناوگان خدمات شهری، ایمنسازی معابر و ساماندهی فضاهای عمومی در مسیر افزایش رضایتمندی شهروندان گام برداشته است.
در ادامه اجرای برنامه های عمرانی و خدماتی شهرداری دلگشا، عملیات اجرایی نهضت آسفالت و روکش آسفالت در خیابان امام حسین (ع) واقع در محله گراوندی به اتمام رسید. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دلگشا، در همین راستا، علی ارغند شهردار دلگشا به همراه اکرام حاجی بیگی رئیس شورای اسلامی شهر […]