پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵
×

  دکتر جاسم محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با ما اظهار داشت: ۶ ابتلای جدید کرونا شبانه روز گذشته در مراکز درمانی بستری شدند و هم اکنون تعداد بستری های استان به ۲۵ نفر کاهش یافت. وی افزود: از بستری های جدید پنج نفر مربوط به ایلام و یک نفر نیز مربوط به […]

قربانیان کرونا در ایلام یک هزار و ۲۳۸ نفر شدند
  • کد نوشته: 69266
  • فروردین ۷, ۱۴۰۱
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

     

    دکتر جاسم محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با ما اظهار داشت: ۶ ابتلای جدید کرونا شبانه روز گذشته در مراکز درمانی بستری شدند و هم اکنون تعداد بستری های استان به ۲۵ نفر کاهش یافت.

    وی افزود: از بستری های جدید پنج نفر مربوط به ایلام و یک نفر نیز مربوط به مهران است.

    دکتر محمدی ادامه داد: با احتساب ۴۰ نفر ابتلای جدید به کرونا در استان، تعداد مبتلایان به ۷۸ هزار و ۶۳۷ نفر رسید.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان استان نیز ۷۶ هزار و ۵۰۶ نفر است، گفت: شهرستان های سیروان و آبدانان در وضعیت قرمز، دره شهر، بدره و هلیلان در وضعیت نارنجی و ایلام، دهلران، ملکشاهی، مهران، چرداول، ایوان و چوار در وضعیت زرد قرار دارند./ایرنا

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *