پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵
×

  الیاس فتاحی روز شنبه در نشست ستاد استانی کرونا اظهار داشت: رییس جمهور در ستاد ملی کرونا بر ضرورت نظارت جدی بر مبادی ورودی در مرزهای کشور تاکید کرد که باید مد نظر همه ما قرار بگیرد. وی افزود: ورود مسافران از کشور همسایه منوط به داشتن کارت تزریق ۲ دز واکسن کرونا، تست […]

معاون استاندار ایلام: هفت درصد واجدان شرایط در ایلام دز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند
  • کد نوشته: 65456
  • دی ۴, ۱۴۰۰
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

     

    الیاس فتاحی روز شنبه در نشست ستاد استانی کرونا اظهار داشت: رییس جمهور در ستاد ملی کرونا بر ضرورت نظارت جدی بر مبادی ورودی در مرزهای کشور تاکید کرد که باید مد نظر همه ما قرار بگیرد.

    وی افزود: ورود مسافران از کشور همسایه منوط به داشتن کارت تزریق ۲ دز واکسن کرونا، تست پی سی آر در ۴۸ ساعت قبل و نداشتن علائم کرونا باید باشد.

    معاون استاندار ایلام یادآور شد: قرارگاه عملیاتی در مرز مهران باید تشکیل و با نظارت جدی بر افراد ورودی مواظب باشد که افراد مبتلا به سویه جدید امیکرون وارد کشور نشوند.

    فتاحی تاکید کرد: فرمانده انتظامی‌ و نیروهای بهداشت و درمان نیز در مرز باید حضور فعال داشته باشند.

    وی اضافه کرد: خوشبختانه روند ابتلا به کرونا در استان فروکش کرده و تنها ۴۷ نفر بستری در بیمارستان‌های استان داریم.

    معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: میزان تزریق دز اول واکسن کرونا در ایلام ۸۷ درصد، دز دوم ۷۴ و دز سوم هفت درصد است که باید رسانه ها آگاهی بخشی برای تزریق دز سوم را انجام دهند.

    فتاحی همچنین از آموزش و پرورش ایلام خواست تا نظارت جدی بر حضور دانش آموزان و رعایت پروتکل علی بهداشتی در مدارس داشته باشد./ایرنا

     

     

     

     

    ***

    #نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

    ***

    #من_ماسک_می_زنم

    ***

    #نه_به_مراسمات_پرازدحام

    ***

    #من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

    ***
    #ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

    ***

     

     

     

     

     

     

     

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *