پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵
×

  مجید کاکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: برای تسریع در میزان پوشش واکسیناسیون دانش آموزان محلی جداگانه برای تزریق واکسن با همکاری آموزش و پرورش شهرستان مهیا و اطلاع رسانی لازم نیز در این راستا انجام شده است. وی افزود: ۶۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال این شهرستان […]

فرماندار: ۴۷ درصد دانش آموزان مهران واکسن کرونا تزریق کردند
  • کد نوشته: 61469
  • مهر ۲۹, ۱۴۰۰
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

     

    مجید کاکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: برای تسریع در میزان پوشش واکسیناسیون دانش آموزان محلی جداگانه برای تزریق واکسن با همکاری آموزش و پرورش شهرستان مهیا و اطلاع رسانی لازم نیز در این راستا انجام شده است.

    وی افزود: ۶۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال این شهرستان دُز نخست و ۳۱ درصد نیز دُز دوم واکسن کرونا را تزریق کردند.

    فرماندار مهران استقبال از تزریق واکسن کرونا در شهرستان را رضایت بخش ذکر کرد و یادآور شد: بطور میانگین روزانه بیش از ۲۰۰ واکسن کرونا در این شهرستان تزریق می شود.

    کاکی ادامه داد: هم اکنون رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در تمامی ادارات و سازمان ها در دستور کار است و از طریق رسانه ها و فضای مجازی هشدارهای لازم در خصوص خطرات شیوع کرونا به مردم اطلاع رسانی می شود.

    وی تصریح کرد: همه مدیران ادارات شهرستان موظف هستند تا پایان مهرماه لیست کارکنانی را که واکسن کرونا تزریق نکردند به فرمانداری ارائه دهند و از ابتدای آبان ماه از ورود این کارکنان به محل کار و ارایه هرگونه خدمات به آنان باید ممانعت شود.

    شهرستان مهران هم اکنون از نظر رنگ بندی کرونا دارای وضعیت زرد است./ایرنا

     

     

     

     

    ***

    #نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

    ***

    #من_ماسک_می_زنم

    ***

    #نه_به_مراسمات_پرازدحام

    ***

    #من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

    ***
    #ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

    ***

     

     

     

     

     

     

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *