دکتر محمد کریمیان روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۸ ابتلای جدید کرونا شناسایی شد که با این احتساب مجموع مبتلایان استان به ۶۱ هزار و ۴۶۲ نفر افزایش یافت. به گفته وی و مجموع بهبودیافتگان کرونا نیز تا امروز ۶۰ هزار و ۶ نفر بوده است. رییس […]
دکتر محمد کریمیان روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۸ ابتلای جدید کرونا شناسایی شد که با این احتساب مجموع مبتلایان استان به ۶۱ هزار و ۴۶۲ نفر افزایش یافت.
به گفته وی و مجموع بهبودیافتگان کرونا نیز تا امروز ۶۰ هزار و ۶ نفر بوده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: در شبانه روز گذشته ۴۵ بیمار جدید کرونایی نیز در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های موجود استان هم اکنون به ۱۶۵ نفر کاهش یافته است.
دکتر کریمیان ادامه داد: از بستری های جدید ۱۳ نفر مربوط به ایلام، هفت نفر آبدانان، ۶ نفر ایوان، سه نفر بدره، پنج نفر چرداول، ۲ نفر دره شهر، چهار نفر دهلران، یک نفر سیروان، یک نفر ملکشاهی و سه نفر نیز مربوط به مهران است.
وی اضافه کرد: شهرستان های ایلام، ایوان و چرداول در وضعیت نارنجی، دره شهر و دهلران، آبدانان، بدره، ملکشاهی و چوار در وضعیت زرد و شهرستان های مهران، هلیلان و سیروان نیز در وضعیت آبی قرار دارند./ایرنا
***
#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی
***
#من_ماسک_می_زنم
***
#نه_به_مراسمات_پرازدحام
***
#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم
***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم
***
دیدگاهتان را بنویسید