شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵
×

تهران- با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، محرومیت سرمربی استقلال پایان یافته و وی مشکلی برای حضور بر روی نیمکت این تیم نخواهد داشت.

پایان محرومیت ساپینتو

به گزارش ندای زاگرس و به نقل از ایرنا، در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته استقلال با تساوی یک بر یک برابر چادرملو اردکان متوقف شد تا باز هم شاهد اعتراض شدید هواداران این تیم به مدیران و سرمربی این تیم باشیم.

این در شرایطی‌ست که ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال به دلیل محرومیت اجازه حضور بر روی نیمکت استقلال را نداشت. با این حال با اعلام کمیته انضباطی محرومیت وی هجدهم مهر ماه به پایان خواهد رسید و این سرمربی بعد از فیفادی مشکلی برای حضور بر روی نیمکت استقلال را نخواهد داشت.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *