سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×

ندای زاگرس – محمدامین احمدبیگی مدیرعامل خانه مطبوعات ایلام امروز ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۴ با هومن عظیمی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مدیرعامل خانه مطبوعات ایلام با مدیرکل مطبوعات و رسانه‌های داخلی وزارت ارشاد

در این جلسه، مدیرعامل خانه مطبوعات استان ایلام ضمن دعوت از مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی برای حضور در دهمین جشنواره رسانه‌های استان و نشست با مدیران مسئول استان دعوت کرد.

محمدامین احمدبیگی ضمن بیان و پیگیری مشکلات رسانه‌های استان، بر تزریق یارانه نقدی با نگاه ویژه به استان‌های مرزی تأکید کرد.

در ادامه این دیدار، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی نیز به بیان راهکارهایی جهت رفع مشکلات و مسائل رسانه‌های استان پرداخت.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *