ندای زاگرس – محمدامین احمدبیگی مدیرعامل خانه مطبوعات ایلام امروز ۱۹ فروردینماه ۱۴۰۴ با هومن عظیمی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
در این جلسه، مدیرعامل خانه مطبوعات استان ایلام ضمن دعوت از مدیرکل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی برای حضور در دهمین جشنواره رسانههای استان و نشست با مدیران مسئول استان دعوت کرد.
محمدامین احمدبیگی ضمن بیان و پیگیری مشکلات رسانههای استان، بر تزریق یارانه نقدی با نگاه ویژه به استانهای مرزی تأکید کرد.
در ادامه این دیدار، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی نیز به بیان راهکارهایی جهت رفع مشکلات و مسائل رسانههای استان پرداخت.
دیدگاهتان را بنویسید