دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵
×

“محسن ویسی” روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مردم به علت بارش باران‌های متوالی و خنک شدن هوا، مجدد به استفاده از وسایل گرمایشی رو آورده‌اند به همین دلیل این موضوع باعث افزایش ناگهانی آمار مسمومیت با گاز CO گردیده است. وی افزود: در شبانه روز گذشته هفت نفر به این […]

گاز مونوکسید کربن باعث مسمومیت هفت نفر در ایلام شد
  • کد نوشته: 108647
  • اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۳
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    “محسن ویسی” روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مردم به علت بارش باران‌های متوالی و خنک شدن هوا، مجدد به استفاده از وسایل گرمایشی رو آورده‌اند به همین دلیل این موضوع باعث افزایش ناگهانی آمار مسمومیت با گاز CO گردیده است.

    وی افزود: در شبانه روز گذشته هفت نفر به این علت با اورژانس تماس گرفته یا به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.

    مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان ایلام یادآور شد: از گاز CO به عنوان قاتل خاموش یاد می‌شود و متاسفانه آمار کشندگی آن بسیار بالا است.

    ویسی خاطرنشان کرد: از طرفی چون این گاز بدون رنگ و بو است تشخیص آن فقط با دستگاه‌های هشدار دهنده ممکن است، لذا هم استانی‌های عزیز باید در این مورد مراقبت بیشتری در این خصوص داشته باشند./ایرنا

     

     

     

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *