کد خبر : 61636
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵

۶۵ کرونایی شبانه‌روز گذشته درمراکز دانشگاه علوم پزشکی ایلام بستری شدند

۶۵ کرونایی شبانه‌روز گذشته درمراکز دانشگاه علوم پزشکی ایلام بستری شدند
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۶۵ بیمار با تشخیص قطعی کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز زیرپوشش این دانشگاه بستری شدند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، دکتر محمد کریمیان روز یکشنبه اظهار داشت: مجموع بستری های استان در حال حاضر ۱۸۶ نفر است.

وی افزود: طی شبانه روز گذشته یک نفر دیگر از بیماران مبتلا به ویروس در استان جان خود را از داد و مجموع درگذشتگان ناشی از این ویروس در استان یک هزار و ۱۲۱ نفر بوده اند.

کریمیان در مورد موارد مثبت ابتلا نیز توضیح داد: تاکنون ۶۳ هزار و ۲۲ نفر از مردم استان ایلام به ویروس کرونا مبتلا شده اند که ۱۱۸ نفر از آنها موارد تست مثبت ۲۴ ساعت گذشته هستند.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته ۲۳ نفر در ایلام، چرداول ۱۲، آبدانان هشت، ایوان هفت، سیروان چهار، دره شهر و دهلران سه، مهران ۲، بدره، هلیلان و چوار یک نفر بستری شده اند و ملکشاهی نیز فاقد بیمار بستری بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در مورد رنگ بندی ها نیز گفت: طبق آخرین رنگ بندی ها شهرستان های ایلام، چرداول، بدره، دره شهر و آبدانان نارنجی و شهرهای سیروان، مهران، ایوان، چوار، هلیلان، ملکشاهی و دهلران نیز زرد رنگ هستند.

به گزارش ایرنا، مسوولان ستاد کرونا در مورد خیزش موج ششم کرونا و افزایش مجدد همه گیری این ویروس در استان هشدار داده اند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.