به گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ ایلام، ساعت ۶ و ۳۳ دقیقه صبح امروز گزارشی مبنی بر مسمومیت با گاز CO به مرکز ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله گروه فوریت های پزشکی اورژانس به محل اعزام شدند. در این حادثه ۲ نفر به دلیل استنشاق گاز منواکسید کربن مسموم شده بودند و مصدومان به […]
به گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ ایلام، ساعت ۶ و ۳۳ دقیقه صبح امروز گزارشی مبنی بر مسمومیت با گاز CO به مرکز ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله گروه فوریت های پزشکی اورژانس به محل اعزام شدند.
در این حادثه ۲ نفر به دلیل استنشاق گاز منواکسید کربن مسموم شده بودند و مصدومان به بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان مهران اعزام شدند و خوشبختانه فوتی نداشتیم.
مورد اعزامی مادر و دختر خانواده بودند که با هوشیاری و تماس پدر خانواده با اورژانس ۱۱۵ و حضور بموقع کارشناس اورژانس در محل حادثه پس از کمک های فوریتی و اورژانسی، تحت حمایت درمانی به انتقال داده شدند./ایرنا
***
#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی
***
#من_ماسک_می_زنم
***
#نه_به_مراسمات_پرازدحام
***
#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم
***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم
***
دیدگاهتان را بنویسید