پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵
×

  به گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ ایلام، ساعت ۶ و ۳۳ دقیقه صبح امروز گزارشی مبنی بر  مسمومیت با گاز CO به مرکز ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله گروه فوریت های پزشکی اورژانس به محل اعزام شدند. در این حادثه ۲ نفر به دلیل استنشاق گاز منواکسید کربن مسموم شده بودند و مصدومان به […]

۲ نفر در مهران با گاز مونوکسید کربن مسموم شدند
  • کد نوشته: 65363
  • دی ۲, ۱۴۰۰
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

     

    به گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ ایلام، ساعت ۶ و ۳۳ دقیقه صبح امروز گزارشی مبنی بر  مسمومیت با گاز CO به مرکز ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله گروه فوریت های پزشکی اورژانس به محل اعزام شدند.

    در این حادثه ۲ نفر به دلیل استنشاق گاز منواکسید کربن مسموم شده بودند و مصدومان به بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان مهران اعزام شدند و خوشبختانه فوتی نداشتیم.

    مورد اعزامی مادر و دختر خانواده بودند که با هوشیاری و تماس پدر خانواده با اورژانس ۱۱۵ و حضور بموقع کارشناس اورژانس در محل حادثه پس از کمک های فوریتی و اورژانسی، تحت حمایت درمانی به  انتقال داده شدند./ایرنا

     

     

    ***

    #نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

    ***

    #من_ماسک_می_زنم

    ***

    #نه_به_مراسمات_پرازدحام

    ***

    #من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

    ***
    #ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

    ***

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *