کد خبر : 5439
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹

استاندار:

یک شرکت چینی پنج میلیون دلار در ایلام سرمایه گذاری می کند

یک شرکت چینی پنج میلیون دلار در ایلام سرمایه گذاری می کند

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان ایلام اظهار داشت: در شرایط کنونی حضور سرمایه گذاران خارجی در ایلام می تواند یک موفقیت بزرگ در جهت توسعه استان باشد. وی تلقی ناصواب از شغل و گرایش افراطی به مشاغل مزدبگیری به خصوص در مشاغل دولتی را از موانع رونق فرهنگ صنعتی وتولیدی

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان ایلام اظهار داشت: در شرایط کنونی حضور سرمایه گذاران خارجی در ایلام می تواند یک موفقیت بزرگ در جهت توسعه استان باشد.
وی تلقی ناصواب از شغل و گرایش افراطی به مشاغل مزدبگیری به خصوص در مشاغل دولتی را از موانع رونق فرهنگ صنعتی وتولیدی در استان ایلام ذکر و تصریح کرد: فرهنگ کار استان باید بگونه ای باز تعریف شود تا همه فقط دنبال کارمند شدن نباشند.
وی افزود: یکی از منشاهای مشکلات اشتغال جوانان نگاه غیراصولی به مقوله کار است به گونه ای که تنها شغل مورد نظر آنان دستیابی به کار اداری و دولتی است که این نگاه باید تغییر کند.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: برای تسریع در روند اشتغال جوانان بروکراسی اداری باید ریشه کن شود و سیستم مدیریتی برای توسعه و پیشبرد برنامه های استان از خود انعطاف پذیری نشان دهد.
استاندار ایلام تاکید کرد: فرصت های شغلی مغفول در کشور بسیار وجود دارد و جوانان نه تنها از این فرصت ها استفاده نکرده بدنبال کسب مهارت نیز در این راستا نیستند لذا باید در وهله اول نگاه آنان تغییر یابد سپس آنان را به کسب مهارت و تخصص روز تشویق و ترغیب کرد.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان ایلام نیز در این نشست گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۵۳۵ هزار و ۹۷۲ نفر در کشور تسهیلات دریافت کرده که از این رقم ۵ هزار و ۵۴۷ نفر تسهیلات ازدواج دریافت کرده اند.
محمد رضا تردست افزود: مبلغ کل پرداختی تسهیلات به جوانان در این مدت ۹۲۵ میلیارد ریال بوده است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.