کد خبر : 58757
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲

پیام تبریک وزیر ورزش در پی افتخارآفرینی پارالمپیکی‌ها در روز آخر

پیام تبریک وزیر ورزش در پی افتخارآفرینی پارالمپیکی‌ها در روز آخر
تهران- وزیر ورزش و جوانان در پیامی مدال طلای ارزشمند تیم ملی والیبال نشسته ایران و افتخار آفرینی دیگر ورزشکاران کاروان سردار دل‌ها را در روز پایانی رقابت‌ ورزشکاران ایران در این بازی‌ها، تبریک گفت.

 

کاروان ورزشی ایران که با ۶۲ ورزشکار راهی این دوره از مسابقات شده بود؛ امروز(شنبه) در مجموع با کسب ۱۲ مدال طلا، ۱۱ نقره و یک برنز به کار خود پایان داد و در رتبه دوازدهم جدول توزیع مدال ها قرار گرفت.

«سید حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان در پیامی افتخارآفرینی تیم ملی والیبال نشسته ایران و کسب مدال ارزشمند طلا توسط این تیم که برای هفتمین بار در تاریخ بازی های پارالمپیک بدست آمد و همچنین افتخارآفرینی دیگر ورزشکاران ایران در این دوره از بازی‌ها را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک سجادی به مناسبت افتخار آفرینی‌های ورزشکاران بااراده کاروان سردار دل‌ها ‌و همچنین عضویت زهرا نعمتی به عنوان منتخب شورای ورزشکاران کمیته بین‌المللی پارالمپیک آمده است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

روز پایانی رقابت‌های ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو هم با دلاوری و افتخار آفرینی ورزشکاران با اراده سرزمینم همراه بود و پرچم با عزت ایران اسلامی همچنان برافراشته باقی ماند تا بهترین عملکرد کشورمان در تاریخ این بازی‌ها به ارمغان آید.

“تیم ملی والیبال نشسته ایران” جانانه بازی کرد، مقتدرانه قهرمان شد و با کسب هفتمین طلای ایران نامشان به عنوان پرافتخارترین تیم والیبال نشسته در تاریخ بازی پارالمپیک به ثبت رسید.

“اصغر عزیزی اقدم” عزیز هم جانانه و مقتدرانه مبارزه کرد و مدال با ارزش طلا را در پاراتکواندو به عنوان حسن ختام عملکرد درخشان کاروان سردار دلها کسب کرد.

“سجاد محمدیان” عزیز در پرتاب وزنه و صادق بیت سیاح عزیز در پرتاب نیزه تلاش ارزشمندی به منصه ظهور رساندند ‌و نشان های باارزش نقره را بدست آوردند.

“زهرا نعمتی”این بانوی سربلند و با اراده ایران اسلامی بعد از تاریخ‌سازی و کسب سه نشان طلای متوالی در سه دوره بازی های پارالمپیک ، به عنوان عضو منتخب شورای ورزشکاران Ipc در آمد که افتخاری باشکوه برای ورزش کشور و جامعه ورزش جانبازان و معلولان است.

کاروان ورزشی ایران اسلامی با نام با عزت شهید عالی مقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی ( سردار دلها) بهترین عملکرد خود در تاریخ بازی‌های پارالمپیک را با ١٢ نشان طلا ، ١١ نشان نقره و یک نشان برنز به ثبت رساند که به تک تک مدال آوران ، کادرفنی و سرپرستی ، خانواده قهرمانان ، مسوولان و دست اندرکاران کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان و دیگر فدراسیون‌های مرتبط و مردم ورزش دوست ایران تبریک و خدا قوت می‌گویم و تلاش ارزشمند کلیه اعضای کاروان را که رقابتی جوانمردانه به نمایش گذاشتند، ستایش می‌کنم ./ایرنا

    همواره سلامت و سربلند باشید خداوند پشت و پناهتان باد.

    سید حمید سجادی
    وزیر ورزش و جوانان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.