سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×

  دکتر جاسم محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ما اظهار داشت: از بستری های جدید سه نفر مربوط به ایلام، سه نفر آبدانان و ۲ نفر نیز مربوط به دهلران است. وی افزود: ۶ ابتلای جدید کرونا ۲۴ ساعت گذشته در استان ثبت شد و مجموع مبتلایان هم اکنون به ۷۹ هزار […]

  • کد نوشته: 71407
  • اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۱
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

     

    دکتر جاسم محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ما اظهار داشت: از بستری های جدید سه نفر مربوط به ایلام، سه نفر آبدانان و ۲ نفر نیز مربوط به دهلران است.

    وی افزود: ۶ ابتلای جدید کرونا ۲۴ ساعت گذشته در استان ثبت شد و مجموع مبتلایان هم اکنون به ۷۹ هزار و ۵۰۵ نفر افزایش یافته است.

    دکتر محمدی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته مورد فوتی ثبت نشده و مجموع فوتی های استان یک هزار و ۲۵۰ نفر است.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان کرونا در ایلام نیز ۷۸ هزار و ۱۶ نفر است، اضافه کرد: شهرستان دره شهر، بدره، سیروان و هلیلان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

    وی یادآور شد: شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، ملکشاهی، مهران، آبدانان، دهلران و چوار نیز در وضعیت زرد قرار دارند./ایرنا

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *