تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰

منفی بودن جواب آزمایش بیماران مشکوک به کرونا در ایلام

منفی بودن جواب آزمایش بیماران مشکوک به کرونا در ایلام

در این اطلاعیه آمده است: طبق گزارش‌های مکتوب ارسالی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی ایلام در رابطه با نتیجه آزمایش نمونه‌های ارسال شده بیماران مشکوک به کرونا، نتیجه تمام نمونه‌های ارسالی تا این لحظه منفی بوده است. گفتنی است که ارسال نمونه‌های آزمایشگاهی بیماران مشکوک به کرونا در جهت

در این اطلاعیه آمده است:

طبق گزارش‌های مکتوب ارسالی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی ایلام در رابطه با نتیجه آزمایش نمونه‌های ارسال شده بیماران مشکوک به کرونا، نتیجه تمام نمونه‌های ارسالی تا این لحظه منفی بوده است.

گفتنی است که ارسال نمونه‌های آزمایشگاهی بیماران مشکوک به کرونا در جهت پیشگیری از انتشار آن در سطح استان بوده است.

پیش از این رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اعلام کرده بود: تا کنون نمونه آزمایش از ۱۷ بیمار مشکوک به ابتلا به کرونا در استان ایلام گرفته شده و برای بررسی به تهران ارسال شده است.

دکتر محمد کریمیان شامگاه یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران و قرارگاه زیستی و سلامت استان ایلام اظهار داشت: این نمونه آزمایش‌ها برای بررسی و حصول نتیجه به آزمایشگاه مختص این موضوع در تهران ارسال شده است.

وی افزود: تاکنون جواب نمونه‌گیری و آزمایش برخی از آنها منفی بوده و جواب تعدادی ازآنها هنوز از تهران نیامده است و تا حصول نتیجه قطعی این افراد تحت نظر و در قرنطینه خواهند بود.

کریمیان در خصوص علت تاخیر در ارسال جواب آزمایش‌ها توضیح داد: تنها آزمایشگاه معتبر در زمینه قطعی آزمایش‌های کرونا در تهران قرار دارد و از سراسر کشور برای این آزمایشگاه نمونه آزمایش بیماری مشکوک به کرونا ارسال می‌شود و حجم زیاد ارسال آزمایش ها موجب تاخیر در ارسال جواب ها می‌شود./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.