پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵
×

  دکتر جمیل صادقی فر روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار داشت:  گیت های بیماریابی در ورودی مرز بین المللی مهران با توجه به موج  بازگشت زائران اربعین از امروز به کشور فعال شدند. وی ادامه داد: بر اساس نظام مراقبت افرادی که از طریق مرز مهران وارد کشور می‌شوند غربالگری و از آن […]

معاون علوم پزشکی ایلام: شناسایی بیماران در مرز مهران در دستور کار است
  • کد نوشته: 60088
  • مهر ۵, ۱۴۰۰
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

     

    دکتر جمیل صادقی فر روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار داشت:  گیت های بیماریابی در ورودی مرز بین المللی مهران با توجه به موج  بازگشت زائران اربعین از امروز به کشور فعال شدند.

    وی ادامه داد: بر اساس نظام مراقبت افرادی که از طریق مرز مهران وارد کشور می‌شوند غربالگری و از آن دسته از افرادی که مشکوک به بیماری باشند نمونه گیری به عمل خواهد آمد.

    معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در ورودی مرز مهران برای بیماریابی همه امکانات لازم فراهم شده است و سعی می شود این مهم به بهترین شکل انجام گیرد.

    صادقی فر افزود: در مجموع ۶۳.۵ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در استان واکسینه شده اند و در روزهای آینده قطعا واکسیناسیون اجباری خواهد شد.

    وی ادامه داد: در آینده نزدیک بخش بسیاری از خدمات منوط به داشتن کارت واکسیناسیون می شود.

    موج بازگشت زوار اربعین حسینی به تدریج از امروز و از طریق مرز مهران به کشور آغاز شده است./ایرنا

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *