ندای زاگرس – عباس علیآبادی، وزیر نیرو، در جلسه شورای اداری شهرستان دهلران با تأکید بر اهمیت گفتوگو با مردم گفت: هدف ما از این سفر شنیدن نظرات و دغدغههای شماست.
به گزارش ندای زاگرس، وی با انتقاد از تصمیمهایی که بدون شناخت درست مسئله منجر به هدررفت سرمایهها شدهاند، وعده داد که مطالب مطرحشده در قالب کمیتهای در تهران بررسی و پیگیری خواهد شد. وزیر نیرو تصریح کرد: «در چارچوب اختیاراتم، بهترین تصمیم را به نفع مردم اتخاذ خواهم کرد
#ایلام_دروازه_عتبات_سرزمین_فرصت_ها
#سفر_رییس_جمهور_به_ایلام
#روایت_وفاق
دیدگاهتان را بنویسید